İş barədə məlumat

  • ŞəhərBakı
  • Yaş22 - 35 yaş
  • TəhsilAli
  • İş təcrübəsi1 ildən 3 ilə qədər
  • Elanın tarixiDekabr 07, 2017
  • Bitmə tarixiYanvar 06, 2018
  • Əlaqədar şəxsHR Departament

İş barədə məlumat


- Receive, direct and reply telephone messages and fax messages
- Provide word-processing and secretarial support
- Type confidential documents on a word processing system using a range of office software, including email, spreadsheets and databases
- Managing filing systems; organizing the office layout and maintaining supplies of stationery and equipment
- Arranging regular testing for electrical equipment and safety devices
- 5/7 day
- Full-time (10:00 -19:00)
- Salary 450 azn


Namizədə tələblər


- Citizenship of Azerbaijan Republic
- Candidate must be a graduate of Bachelor's Degree
- Female
- Age 22-35
- Required Qualifications: Fluent in Azerbaijan, Russian and English
- Good interpersonal skills
- Good written and verbal communication skills
- Good computer skills knowledge(including Word & Excell) Presentable looks Hardworking

If you are interested in this vacancy please send your CV to hr@sabah-group.com by writing “Office Manger” in the subject place.

Diqqət! İş axtaranların hüquqlarını qorumaq məqsədi ilə, nəzərinizə bir daha çatdırırıq ki, heç bir şəxs və ya təşkilat işə düzəltmək məqsədi ilə sizdən əvvəlcədən ödəniş tələb etməməlidir.